Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Souhlasím.
  • časovač
  • náš tým
  • podpoř nás
  • spolupracuj s námi
  • nápověda
  • obchodní podmínky
  • daruj voucher
  • Výzvy pro muže » Výzvy pro ženy »

    Nápověda

    ONLINE VÝZVA: Vyvážený jídelníček - muži, 165 - 175cm, 91 - 110kg SPORTOVNÍ ŽIVOTNÍ STYL

    Komu je tato výzva určena?
    Všem, co potřebují inspiraci a přesné gramáže na zdravý a vyvážený jídelníček.
    Těm, co nechtějí držet žádné rychlé nebo drastické diety, ale chtějí zhubnout změnou stravovacích návyků a dosáhnout na svůj cíl v dlouhodobějším měřítku (+3 měsíce), ale zato bezpečnou, zdravou a ZARUČENOU formou.
    Těm, co už svou vysněnou postavu mají a chtějí si ji udržet.


    1) ROZDÍLY MEZI VYVÁŽ. JÍD. AKTIVNÍ VS. SEDAVÝ
    Jaký je rozdíl mezi Vyváženým jídelníčkem SPORTOVNÍ ŽIV. STYL a SEDAVÝ ŽIV. STYL?
    Největší rozdíl je v porcích ;) Sportovní jídelníček má přibližně o 400-500kcal denně více než Sedavý.

    2) JAKÝ V.J. SI MÁM VYBRAT?
    Záleží, kolik aktivity týdně provádíš ;) Pokud v práci sedíš a tvoje pracovní doba je stálá (např. 9-17) a do fyz. aktivit se moc nehrneš, měl by ti vyhovovat Sedavý. Také pokud jsi těsně po Sacharidových vlnách a nebo jsi prostě jako většina čechů zvyklá jíst málo, doporučujeme ze začátku spíše Sedavý jídelníček.
    Jestli ale tvoje práce vyžaduje pohyb a fyz. námahu nebo je ještě k tomu na směny a alespoň 3x v týdnu sportuješ, tak sáhni určitě po Sportovním, protože tvoje energetické nároky jsou vyšší.
    Dále je potřeba se řídit svou výškou a váhou.
    Pokud je tvá váha/výška jiná než u kategorie, na kterou právě koukáš, mrkni do ostatních kategorií.
    Důkladně si rozmysli váhovou kategorii - později ji není možné vyměnit.


    3) KOLIK ZHUBNU?
    To samozřejmě záleží na více okolnostech (pohyb, spánek, stres, předchozí strav. návyky), ale dá se očekávat, že při obou verzích (pokud jsou správně vybrány), by úbytky po výzvě (4 týdny) měly být -2kg až -4kg tuku, pokud je co hubnout.
    Tato výzva by tě měla naučit změnit špatné strav. návyky. Jde v ní spíše o vytrvání v tomto stylu stravování, které může dlouhodobě přinést i mnohem větší úbytky, pokud člověk předtím nesprávnou životosprávou nabral hodně kil navíc. Pokud se potřebuješ zbavit rychlejším způsobem více kil (5-10kg), tak bych doporučil výzvu Sacharidové vlny ;)

    AVŠAK ideální situace je, pokud už se pohybujete na rozumném procentu podkožního tuku, což je u mužů okolo 30ti (to "ti" je tam schválně ;) ) 15-25 %. Při téhle situaci by se váha prostě neměla hnout z místa (pokud ale nenaberete nějaké svaly, což by bylo super ;) ) a váš denní energetický výdej (kalorie, které přes den i noc spálíte) by měl být zcela pokryt (né však převýšen ;) ) jídly z vyváženého jídelníčku a tělu by nemělo nic chybět. Pokud mu totiž nic chybět nebude, tak nebude mít důvod si nějakou energii (ve formě podkožního tuku) ukládat na horší časy ;)

    4) CO KDYŽ NECHCI HUBNOUT?
    Tak jsi zvolil/a správně a tohle je výzva přesně pro tebe. Pokud na sobě žádný tuk nemáš a zvolil/a jsi správnou kategorii, tak nezhubneš a ani nepřibereš a tělu dáš v rozmanitých jídlech vše, co potřebuje ;)


    CENA JÍDEL A S ČÍM JE POTŘEBA POČÍTAT?
    Jídelníček je hodně pestrý, ale podle toho, co jste nám psali, vás týden vyjde na cca 800kč.
    Dále počítejte s tím, že k této výzvě patří protein (za celou výzvu spotřebuješ okolo 1300g) a doporučujeme i multivitamin, a to nejlépe tyto kvalitní výrobky (odkazy níže) s potřebným poměrem sacharidů, tuků, bílkovin a vitamínů.
    Ale než si výrobky zakoupíš, doporučujeme výzvu zaktivovat, kouknout se na instrukce, a pak si nakoupit. Ničeho se neboj, budeš na to mít čas.
    Proč protein?
    Podle nás je to nejlepší možná varianta snídaně nebo svačiny. Obzvláště po tréninku by protein neměl chybět. Také je dobrý a jeho sladká chuť konkrétně nám dělá prostě dobře :-)
    Pokud ale chcete nahrazovat, tak je to jen na vás. Zapátrejte po netu a buďte pestří.

    DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJEME KUPOVAT NEKVALITNÍ VÝROBKY PLNÉ CUKRŮ. MOHOU VÝRAZNĚ OVLIVNIT TVŮJ KONEČNÝ VÝSLEDEK.

    100% WHEY PROTEIN 1KG
    http://www.30tidennivyzva.cz/...

    Stronglife Multivitamin
    http://www.30tidennivyzva.cz/...

    V ČEM JE TATO VÝZVA ÚPLNĚ NEJVÍC NEJLEPŠÍ:
    *Nemusíš vymýšlet, co si uvařit.
    *Už STOP s plánováním a psaním dlouhých nákupních seznamů.
    My ho pro tebe máme přichystaný na každý týden a ty zmáčkneš jen tlačítko TISK.
    *Tvůj jídelníček bude hodně pestrý.
    *Naučíš se jíst pravidelně a vyváženě, a proto nehrozí žádný jojo efekt.
    *Všechny informace ti zůstávají i po skončení výzvy a budeš se k nim moci kdykoli vracet.

    PRO KOHO TO NENÍ?
    -POKUD TRPÍTE NĚJAKOU ZÁVAŽNOU NEMOCÍ, VŽDY KONZULTUJTE VHODNOST VÝZVY SE SVÝM LÉKAŘEM!
    -V PŘÍPADĚ, ŽE MÁTE ALERGII NA NĚKTEROU ZE SUROVIN, NAHRAZUJTE VLASTNÍ ALTERNATIVOU S OBDOBNÝM SLOŽENÍM.
    -VE VÝZVĚ JE MASO, TAKŽE VEGETARIÁNI MOHOU VÝZVU VYUŽÍT POUZE JAKO INSPIRACI A MASO NAHRAZOVAT POTRAVINAMI S PODOBNOU VÝŽIVOVOU HODNOTOU (NUTNÉ ZAPÁTRAT PO NETU, DOPORUČUJEME http://www.30tidennivyzva.cz/...
    -VÝZVAŘI DRŽÍCÍ BEZLEPKOVOU DIETU SI MUSÍ ZVOLIT POTRAVINY NEOBSAHUJÍCÍ LEPEK.

    ***Mysli na to, že jídelníček je dělaný vždy pro určitou skupinu lidí a je možné, že pokud přidáš pohybovou aktivitu nebo jsi o pár let mladší či starší...
    vždy se vyskytnou malé rozdíly v kcal potřebách mezi jednotlivci. Tyto rozdíly jsou přijatelné. Případně doporučujeme naučit se se svým jídelníčkem pracovat a rozdíly kompenzovat přidáním nebo ubráním nějakého jídla.


    Jsem vyšší než 185cm
    Tak v tomhle případě by výšku mohla vykompenzovat váha, takže buď doporučuji vzít si o kategorii VYŠŠÍ váhu než je vaše reálná. Nebo si vzít svou váhovou kategorii s největší výškou a počítat s tím, že jídelníček bude trochu redukčnější. Případně si k němu přidávat kcal navíc, a to hlavně ve dnech, kdy budeš mít trénink.

    Placená výzva

    Cena 119 Kč včetně DPH 21%.


    Určeno pro: muži
    koupit
    Spuštění povoleno jen pro registrované.

    Často kladené dotazy (FAQ):

    Žádné dotazy

    blogujeme

    náš tým

    podpoř nás

    spolupracuj s námi

    často kladné dotazy

    facebook

    Online a offline výzvy

    Služby

    Články

    kalendář akcí

    fotosoutěž

    osobní profil

    registrace